Søg Garagen Hej Gæst! Register

Lidt hjælp til tuning af min hot :)
Jeg skal have en ny udstødning til min hot, hvilke en vil i foreslå ? Og så har jeg et problem med mine ruller i den. Jeg har læst det normalt er 7.5g der sidder i og jeg ville gerne have bedre optræk på et tidspunkt så købte 6g men så kørte den omkring 20. Hvor mange gram ville i sige jeg skulle have. Hvor mange til optræk og hvor mange hvis jeg ville have topfart .

Og så en sidste ting, jeg har fjernet vario begrænsningen og sat et nyt luftfilter på. Hvor er der ellers begrænsninger. Jeg ved der er i udstødning derfor jeg skal have et nyt Blink med øjet. Er det godt nok med et 45 fra thansen eller har i noget i synes er bedre.

Indlæg rettet. Ikke alle de prikker, tak Smil.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

hej zaaq.

jeg ville nok ik gå længere ned en 6.5-7 gr i ruller. Men kommer også an på om din kobling kan overføre de lette ruller.

Hvad er det for en potte?
Hvis det er en Silent pro, sidder den oppe hvor du spænder den på cyl.

Mvh
tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
hmm pas .. ;D .. ved kun det eneste der er ændret endnu er at ringen ved vario er fjernet ..
Svar
Hej zaaq.

Hvad er det for en potte ( udstødning ) du har kigget på hos T.hansen?
Svar
Det er den her
http://thansen.dk/product.asp?c=11933027...1712460068 Grin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Sæt standart luftfilter på igen. Få 6.5grams ruller i. Køb den bedste "ikke" knæk udstødning, Gianelli Go. Så er du allerede oppe på de 70 stykker. Der efter kan du afmontere din karburator, derefter tag studsen af. Så finder du en lille ring med et lille hul i, den er lige til at tage af. Så køre den godt Smil
Svar
Men tempo.
Hvor tunge ville du tro mine ruller skulle være hvis jeg vil have topfart istedet for ?
Svar
ok.

jeg har lige købt en magen til min Noe´s.
På min sad begrænsning oppe i studsen. Det er en tragt der er sat med en svejsekladt. Når du har fjernet klatten, er den lige til at pille ud.

Har jeg forstået dig ret?. Du har 6gr ruller i og den køre kun 20 kmt, ville jeg ik gå længere ned end 7gr.
Svar
Nej ik helt tempo. Jeg har sat de gamle i igen for ville ik kun køre de 20 ;D . men ellers næsten . okay 7g til optræk hvad hvis det skal være topfart ?
Svar

hej zaaq.

Jeg tror du skal lytte til kristian12, lyder til at han har haft mere med hot at gøre end mig :wink:
Svar
Kristian12 Skrev:Sæt standart luftfilter på igen. Få 6.5grams ruller i. Køb den bedste "ikke" knæk udstødning, Gianelli Go. Så er du allerede oppe på de 70 stykker. Der efter kan du afmontere din karburator, derefter tag studsen af. Så finder du en lille ring med et lille hul i, den er lige til at tage af. Så køre den godt Smil

Men kristian12 . Hvorfor standart luftfilter igen .?
Svar
Altså, du køre med power luftfilter? - Hvis du gør skal der ihvertfald større dyse i. Ca. 5 - 10 nr op. Det larmer, hvis det regner kan der komme vand i karburatoren, dvs, vand i hele systemet( Hvilket ikke er godt) - En hot kan sagten køre godt med standart filter på.

Nå men må smutte.. Kommer på igen iaften Smil
Svar

Forum spring: