Søg Garagen Hej Gæst! Register

Problemer med Giantco Sprint
#1
Har problemer med at starte min Giantco Sprint, når jeg prøver at starte den på fjernbetjeningen sker der ingen ting
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#2
wapsters Skrev:Har problemer med at starte min Giantco Sprint, når jeg prøver at starte den på fjernbetjeningen sker der ingen ting
Hej!

Sikringen til alarmen er røget!

Den sidder inde bag frontkåben og er en standard "bil-sikring"...
Hilsen - Henrik
tidl. CityScooter.dk
Svar
#3
City Scooter Skrev:Hej!

Sikringen til alarmen er røget!

Den sidder inde bag frontkåben og er en standard "bil-sikring"...

Ville jeg også mene det er...
Hvis alarmen ikke virker og den ikke bip mere når du slukker den.
Så er det sikringen der er røget Udråbstegn

Det er som sagt: en standard "bil-sikring'' Nummer 10.
Svar
#4
Kan jeg bruge denne her lader til mit batteri på scooteren http://thansen.dk/product.asp?c=11730217...=829781080 ? uden at ødelække batteriet
Svar
#5
Yes. Det kan du sagtens.
Piaggio Skipper 150 cc - 13,1 hk på rullefelt (Totalskadet)
Piaggio Skipper 150 cc - Købt 12-10-2010
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
tak
Svar
#7
Udemærket oplader bruger den selv. Bare husk at indstille volt, glemte jeg første gang, så kan i nok forstå jeg undrede mig over den ikke var blevet ladet op Smil
Men god oplader til prisen.
Svar
#8
Hvor lang tid skal jeg lade den op ?
Svar
#9
wapsters Skrev:Hvor lang tid skal jeg lade den op ?
Jeg plejer at lade natten over, når batteriet har været fladt. Så 8-12 timer burde være nok.

Dutch
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Bare sæt den til at oplade natten over, så skulle den gerne være klar næste morgen, men som tommelfingerregel: Min. 8 timer
Svar
#11
Maximum Skrev:Bare sæt den til at oplade natten over, så skulle den gerne være klar næste morgen, men som tommelfingerregel: Min. 8 timer

Kommer HELT an på hvilken lader, og hvilket batteri, og hvor meget strøm der er på. Så jeg tror næppe man kan bruge den tommelfinger regel.
Piaggio Skipper 150 cc - 13,1 hk på rullefelt (Totalskadet)
Piaggio Skipper 150 cc - Købt 12-10-2010
Svar
#12
Boss Skrev:Kommer HELT an på hvilken lader, og hvilket batteri, og hvor meget strøm der er på. Så jeg tror næppe man kan bruge den tommelfinger regel.

Ja præcis, og den bedste tommelfingerregel er, at lade batteriet med 10% af batteriets kapacitet, dvs. et 4 amp. skal lade med 400 milliampere. Så er man sikker på ikke at overbelaste batteriet, og det holder derfor længe.
Svar


Forum spring: