Søg Garagen Hej Gæst! Register

Suzuki Samurai begrænsninger?
#1
hej Smil

jeg har en Suzuki Samurai.
jeg har selv hakket stemplet, slebet topstykket, fået 32 mm udstødning og forrør på, power luftfilter og en studs uden plumb fra protuna, selvom jeg nu ik kan se den er uden plumb.

hvad mere kan jeg gøre, for den køre hurtigere.. uden det ik kommer til at koste alt for meget.
Med Suzuki på blokken, kommer du frem i flokken ;)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#2
lillelund_niels Skrev:hej Smil

jeg har en Suzuki Samurai.
jeg har selv hakket stemplet, slebet topstykket, fået 32 mm udstødning og forrør på, power luftfilter og en studs uden plumb fra protuna, selvom jeg nu ik kan se den er uden plumb.

hvad mere kan jeg gøre, for den køre hurtigere.. uden det ik kommer til at koste alt for meget.

Hvis du selv kan sætte ny dyse i kaburator,
er den ikke begrænset der. Grin
Svar
#3
det har jeg nu altså gjort.. har dyse 80 i..
Med Suzuki på blokken, kommer du frem i flokken ;)
Svar
#4
Hvis ikke du er klar over det, kan jeg fortælle dig at Samurai'en er svær at få til at runde de 50-60 stykker. Ligemeget hvad pokker du laver ved den.
Svar
#5
Ved jeg godt, men det kan lade sig gøre, min kører allerede de 50.
Med Suzuki på blokken, kommer du frem i flokken ;)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
lillelund_niels Skrev:Ved jeg godt, men det kan lade sig gøre, min kører allerede de 50.


Du kan jo få Bagtandhjul 30-tands, og Fortandhjul 13-tands på, hvis den kan trække dem 8)
Svar
#7
pexman Skrev:Du kan jo få Bagtandhjul 30-tands, og Fortandhjul 13-tands på, hvis den kan trække dem 8)


Bare det ikke er den 1 model der kom til landet, for der kunne baghjulet finde på at bryde sammen. Bare sådan uden videre(svage egere).
Svar
#8
En stører cylender 70CC og 17.5 carburator eller stører og en god udstødning hved bare ikke om der er noget til den af den kaliber, moske west import ellers kik på SG der er links til tunings sider på nettet.
Hvade også en kolega som hvade sådan en som kunne kører 50 med standard cylender og der var begransningen i orginal udstødningen ikke fjærnet.
Hvids man kan støve et tun kit op så må den kunne komme over 50 det lydder bare mærkligt at den ikke kan blive hurtiger.
Du skal nok også kører med højrer octan tal når og hvids du finder en 70CCer cylender hvids den ikke har balance i motoren har haft en Honda Sfx med 70 CC og den skulle bruge 98 Blyfri den rystede meget med 95 blyfri men til nød kunne man køre på det.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar


Forum spring: