Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hvad er der tilbage?
Min superduperseje kymco ska meget snart til 3000km service, og som vi alle ved får ppcykler ikke lov til at røre den, så jeg har søgt efter andre steder bla.:

Brandt cykler på amager reparere ikke scootere længere, heller ikke ham der på nordre fasanvej.

ScooterCity har fået dårlig rygte de truer deres kunder o.m.a

MC Hjørnet og Jupiter og thansen ska man også holde sig fra.

Koehler-knallerter? langt væk, men hvis de er gode så går det nok.

ScootCar? langt væk, men hvis de er gode så går det nok.

Hvad er der tilbage?
"Mongo only pawn...in game of life!"
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Jeg har haft blandede oplevelser hos ScooterCity, men trusler, har jeg aldrig oplevet!? Fortvivlethock:
Hos Enghave Motor på Vesterbro har jeg kun haft positive oplevelser, men det er langt fra alle har læst her på BS og andre fora. (Hvor foretningen også har en profil og "forsvare" sig, hvis man kan kalde det det.)

Kig i links sektionen, der er flere at vælge imellem. (Jeg har nemlig selv tilføjet dem) :wink:
• PGO T-Rex Januar 2005 - Maj 2014 ca. 42000 km.
• PGO Dr. Big Maj 2014 -
Svar
Har du prøvet Stjernborg cykler, på Amagerbrogade? Drabæk cykler og knallerter(Fri cykler??) på Tagensvej(ved jagtvej krydset). eller Motor Stores på Jyllingevej?
Svar
Det er autoriseret kymco værksteder jeg søger...utroligt de kan være så svære at finde Græder
Svar
mongo Skrev:Det er autoriseret kymco værksteder jeg søger, utroligt de kan være så svære at finde Græder

Ja, de kan være svære at finde. Du kan jo prøve at finde nogle adresser, hos importøren af Kymco?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Jps Skrev:Ja, de kan være svære at finde. Du kan jo prøve at finde nogle adresser, hos importøren af Kymco?

Tak, jeg spørge om alle adresser i kbh
Svar
Jeg ved ikke, om han er begyndt at servicere knallerter igen, men Stevens MC på Kirstinehøj 51 - 2770 Kastrup, har gjort det før, og er bla. autoriseret Kymco forhandler. Du kan da altid ringe eller maile :wink:
http://stevensmcshop.dk/
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
kragen Skrev:Jeg ved ikke, om han er begyndt at servicere knallerter igen, men Stevens MC på Kirstinehøj 51 - 2770 Kastrup, har gjort det før, og er bla. autoriseret Kymco forhandler. Du kan da altid ringe eller maile :wink:
http://stevensmcshop.dk/

Tak der er sendt en mail afsted til ham Smil
Svar

Forum spring: