Søg Garagen Hej Gæst! Register

Nyt mærke KINLON og DAYUN - intro tilbud spar 10.000 kr
#1
KINLON og DAYUN hos OutGear.

Hos OutGear har vi fået forhandlingen af de to mærker.
Det er muligt at spare op til 10.000 kr hvis man er hurtig og slår til nu .

Se mere på:

http://www.outgear.dk/?id=1&newsid=89


Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#2
outgear Skrev:Se mere på:

http://www.outgear.dk/?id=1&newsid=89

Det virker vist ikke, eller er det bare min computer?
Skrevet af mig.

"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar
#3
MartinAndersen142 Skrev:Det virker vist ikke, eller er det bare min computer?

Det virkede alligevel Grin
Skrevet af mig.

"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar
#4
Synes de priser er helt hen i vejret. Selv med de 10000 kr trukket fra, kunne jeg finde mange andre maskiner, jeg hellere vil købe for 30 kilo end en 250 ccm cykle, som løber 110 km/t
Svar
#5
Spøjst også at de skriver det er et "nyt" mærke.


Dayun er med i MC Revyen for 2007 (på side 137) med 125cc modellerne. 10,6 hestes 1cyl 125cc'er. 5 trins gearkasse, Importør: Guagliano Moto, tlf. 49759204. (normalpris 14000,-)

Udover 2-lygte udgaven (som forresten ligner en apteret version af Zongshen ZS 125-32 (8900,-)), ligner den på en prik Quinqi QM 125-10V (10995,-) , FYM 125-3A (10995,-), og Yamaha YBR125 (18995,-)

Kinlon 250'eren er godkendt af færdselsstyrelsen 09-03-2007. Ifølge MC revyen 2007 er den på 16,3 heste og topfart omkring 110 km/t.

MC revyen skriver følgende om Kinlon'en:
MC Revyen Skrev:Man kan sige meget om såkaldt billige kinesiske motorcykler, men denne nye Kinlon adskiller sig på mindst 3 fronter fra den grå masse. For det første er den ikke billig. For det andet er mærkets importør Guagliano Moto i stand til at levere næsten komplette tekniske data. Og dernæst ligner roadsteren ikke en dårlig kopi af en 25 år gammel japaner. Den 2-cylindrede 233 kubikker har ganske vist en påfaldende lighed med drivværket i Hondas hedengangne babycruiser CMX250C Rebel. Hvilket selvfølgelig betyder, at den også til forveksling minder om paralleltwin'en i MC4You chopperen LF250-4 til små 10000 kr. Her bor den meget udbredte motor dog i mere kække omgivelser. Under den smarte styrkåbe i supermotard-stil finder vi både en forgaffen af upside-down typen, to 300mm bremseskiver og fælge i støbt alu. Karrosseriet er også fikst med V-Max agtige vinger på tankens sider, og sidedæksler, der fint illuderer alu-forstærkninger på den simple rørramme i stål.

Som i en anden tråd noteret tror jeg at det for kinesere er ligsom for alle andre mærker. Du får hvad du betaler for.

SKulle jeg absolut vælge en kineser ville jeg i hvert fald tage ud og kigge på Kinlon'en samt på Zongshens ZS200GY-2 supermotard, hvor krom er ikke eksisterende, og de sparsomme kroner der er, er brugt på teknik og mekanik snarere end lir.

Men når det er sagt, ville jeg nu stadigt bruge 30.000 på en brugt japaner i stedet for - f.eks en velholdt GS500 eller CB500 el. lign. De kan sagtens fås i særdeles velholdte eksemplarer - og med et fuldfedt forhandlerkatalog i ryggen.

Rexman
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: