Søg Garagen Hej Gæst! Register

Afstemning: Hvordan synes du min FZ'er er?
Denne afstemning er lukket.
Flot
37.50%
6 37.50%
Joh, den er da ok
50.00%
8 50.00%
Neutral
6.25%
1 6.25%
Kunne være pænere
6.25%
1 6.25%
Smid det vrag ned af møns klint!
0%
0 0%
Total 16 stemme(r) 100%
* Du stemte på dette [Vis resultater]

Billeder af min FZ'er
Så fik jeg langt om længe billeder af min FZ'er.

http://www.billig-scooter.dk/garage.php?...le&CID=245

Købte den for 1500,-

Har ofret følgende på den:

fra thansen:
1 Ensretter = 19 kr.
1 Blinklysrelæ = 29 kr
1 Nyt komplet luftfilterhus incl filterelement = 249 kr
1 Sort sædebetræk = 99 kr
1 Ny tændingslås = 99 kr.
1 Topboks = 299 kr.

fra andre forretninger:
1 Ny udstødning = 199 kr
1 Metallic Spray-lak (til lakering af varmeskjold og skjold ved svinghjulet) 32 kr

I alt 1025 kr til nye dele.

Men er den ikke flot? Jeg synes selv at den er blevet pæn. Og i hvert fald noget pænere end alle de vrag der blæser rundt heromkring.

Rexman
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Syntes den er pæn.
Du har fået den til en billig penge Grin
Den minder lige om en Puch maxi ?
Svar
10 points for originaliteten og vedligeholdelsen.. :wink:
Svar
Tak til jer begge.

100% original ville betyde en mælkekasse af mærket "kløver" bagpå.

Meen.. det er så upraktisk i regnvejr, så jeg håber man vil bære over med den lidt mere moderne boks. :wink:
Svar
Energy Skrev:10 points for originaliteten og vedligeholdelsen.. :wink:

Samme herfra. Grin

Jeg har haft fornøjelsen af, at prøve en enkelt tur på en FZ'r. Den kørte 50 km/t ifølge speedometeret, men nok nærmere de 40 i virkeligheden. På plussiden så har den en temmelig god affjedring, og på minussiden, så sidder man lige lavt nok på den. Det følte jeg ihvertfald Smil.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Jps Skrev:Samme herfra. Grin

Jeg har haft fornøjelsen af, at prøve en enkelt tur på en FZ'r. Den kørte 50 km/t ifølge speedometeret, men nok nærmere de 40 i virkeligheden. På plussiden så har den en temmelig god affjedring, og på minussiden, så sidder man lige lavt nok på den. Det følte jeg ihvertfald Smil.

Kan man sidde for lavt ? - choooper !.. Griner
Svar
Energy Skrev:Kan man sidde for lavt ? - choooper !.. Griner

Nu er FZ'en jo ikke en chopper??. Grunden til jeg skrev det var, at da jeg holdt for rødt lys, så følte man sig lille ved siden af cyklisterne. Griner
Svar
Jps Skrev:Nu er FZ'en jo ikke en chopper??. Grunden til jeg skrev det var, at da jeg holdt for rødt lys, så følte man sig lille ved siden af cyklisterne. Griner

Stilen er mere chopper end alm. scooter/knallert vil jeg mene, den gynger dejligt afsted og man kan sidde med fødderne fremme på forgaflen, og hvis man skulle miste balancen er der heller ikke langt til jorden - fed spritterkværn.. 8)
Svar
Jeg mangler en afstemnings rubrik: Ren Retro Griner
Kenneth Skou

Fun is not a straight line
Svar

Energy Skrev:Stilen er mere chopper end alm. scooter/knallert vil jeg mene, den gynger dejligt afsted og man kan sidde med fødderne fremme på forgaflen, og hvis man skulle miste balancen er der heller ikke langt til jorden - fed spritterkværn.. 8)

Ja, den minder måske lidt om en chopper på den måde du beskriver. Og der er heller ikke så langt at falde. Folk uden sprit i blodet, kan vel også køre på den. Jeg kunne ihvertfald?? Griner
Svar
jeg syntes mere den ligner en Puch maxi.
Svar
Hemmerz Skrev:jeg syntes mere den ligner en Puch maxi.

FZ'n har små hjul og en fed affjedring, og Maxi'en har store hjul og nul affjedring(den i sadlen er intet værd). Så de kan ikke sammenlignes Smil.

Der findes dog en Maxi 2gear med støddæmpere, den er okay at køre på. Smil
Svar

Forum spring: