Søg Garagen Hej Gæst! Register

Så skal det afgøres... 2t olie.
Tror jeg er kommet frem til at mit nye 2t olie køb det enten bliver...

Motul 2t Semisyntetisk eller Metrakit 50% Syntetisk 2t olie.

Hvad siger i til det.. Er det et klogt valg..
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

david28 Skrev:Tror jeg er kommet frem til at mit nye 2t olie køb det enten bliver...

Motul 2t Semisyntetisk eller Metrakit 50% Syntetisk 2t olie.

Hvad siger i til det.. Er det et klogt valg..

Lyder fint, men grunden til af scooter importøren Reinhardt, anbefaler Motul, er at de selv sælger olie mærket.

Venligst 2-stroke.
Svar
Ja. det er sku sikkert rigtigt.. Skulle ikke undre mig.. Fortvivlethock: Fortvivlethock:
Svar
Kom lige til at tænke på noget.
Har du ikke lige lavet et topic om "den absolute bedste olie" ?
Svar
Hvis det er en standard scooter, kan du købe og køre på stortset alt 2 takts olie. Køb den du finder.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Fuldsyntetisk er bedst, jeg har sagt det 7x nu jeg ved det godt, men det holder stadig.

100% syntetisk er bedst
Svar
Futte.com Skrev:Fuldsyntetisk er bedst, jeg har sagt det 7x nu jeg ved det godt, men det holder stadig.

100% syntetisk er bedst

100% syntetisk olie er til tunede scootere, og 50% syntetisk er bedst til lovlige scootere. så enkelt er det bare.

venligst 2-stroke
Svar
2-stroke Skrev:100% syntetisk olie er til tunede scootere, og 50% syntetisk er bedst til lovlige scootere. så enkelt er det bare.

venligst 2-stroke
Det er da ellers lidt af postulat, at sige hvad der bedst til hvad. Det ville være mere rimeligt at sige, at fuldsyntetisk ikke er strengt nødvendig på en motor med lave omdrejnger og lavere temperaturer, men det skader ikke andet end i tegnebogen på disse. Dog kan additiverne i en fuldsyntestisk olie have dårlig indvirkning på visse typer af koblinger og ældre motorer.

50% syntetisk olie, må være din egen opfindelse. Du mener vel semi- eller delsyntetisk olie?
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
Jeg ville til hver en tid holde mig laangt væk fra de allerbilligste 2 takts olier man kan finde på markedet. Har set i Harald Nyborg de har 1 liter til 19 kr. Ren mineralsk, ligner næsten rapsolie. Pga de mange plantefibre der er i de billigste mineralske olier, soder din maskine meget hurtigt til.

Det eneste jeg ville benytte dem til var til at lave en sommer-glidebane på asfalten til en børnefødselsdag.

Semisyntetisk eller fuldsyntetisk. Mener fuldsyntetisk er unødvendigt på std scootere. Semisyntetisk er den bedste balance mellem pris/kvali.

Rexman
Svar

Så er det afgjort..
Det blev Motul 2t olie. Er købt.
Og. kan faktisk høre på "dyret" at den spinner bedre end før....

Sikke man kan.........
Svar
Du går ikke galt i byen med Motul :thumpup:
Svar
Jeg køber det ude på mit arbejde, 4 liter Shell udenbord olie til motorbåde... Dem jeg har solgt det til har tjekket om det er godt og virker, de siger alle at det virker bedre end det andet de ålejer at købe...
Suzuki Katana LC & Suzuki FZ50 ªKª Spritteren...
Svar

Forum spring: