Søg Garagen Hej Gæst! Register

Væk med speedodrevet !
Når jeg alligevel har frakoblet speedometeret, fordi det ikke viser korrekt, så er drevet nu også blevet fjernet og der er kommet en adapter på istedet, som een af mine scootervenner har drejet ud i rustfri stål til mig.
Jeg må sige, at det er et flot stykke arbejde, slet ingen drejespor og en pasform, der er 100% perfekt. Syns selv det ser godt ud, og så er der kun 2 her i landet, der har sådan en.. :P

[Image: album_pic.php?pic_id=1021]

Tak Til Rasmus Mekker ! IOU1.. :wink:
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Energy Skrev:Når jeg alligevel har frakoblet speedometeret, fordi det ikke viser korrekt, så er drevet nu også blevet fjernet og der er kommet en adapter på istedet, som een af mine scootervenner har drejet ud i rustfri stål til mig.
Jeg må sige, at det er et flot stykke arbejde, slet ingen drejespor og en pasform, der er 100% perfekt. Syns selv det ser godt ud, og så er der kun 2 her i landet, der har sådan en.. :P

http://www.billig-scooter.dk/album_pic.php?pic_id=1021

Tak Til Rasmus Mekker ! IOU1.. :wink:

Mere pudsearbejde. Grin Men flot lavet da. Han har vel haft drevet at gå efter, hvad mål angår??
Svar
Jps Skrev:Mere pudsearbejde. Grin Men flot lavet da. Han har vel haft drevet at gå efter, hvad mål angår??
Han havde ikke lige mit drev, men målene havde han i fra et andet, men pga. Malossigaflen var det alligevel lidt spændende om den passede 100% uden at gå på el. svæve for meget.

Nu skal jeg bare have skiftet de røde striber ud med nogle guldfarvede, så det kommer der nok et par pics af i week-end'en (i slipper ikke.. :P ).
Svar
Energy skrev:
I slipper ikke.. :P

Det regnede vi(jeg) heller ikke med. Grin
Forøvrigt synd den ikke vandt i Thansens konkurrence Græder
En skide offroader går hen og vinder. Fortvivletlap:
Svar
En detalje der gør den endnu mere unik. Satme p.i.m.p :bow:
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

bøllebent Skrev:En detalje der gør den endnu mere unik. Satme p.i.m.p :bow:

Og så døde GPS'en, det er fa'me ikke nemt.. Græder
Svar
Energy Skrev:Og så døde GPS'en, det er fa'me ikke nemt.. Græder

Kan den ikke vækkes til live igen??
Svar
Det håber jeg, forhåbentlig en softwarefejl, der måske kan opdateres til live igen.

Som advaret er der dog kommet guldstripes på fælgene idag, ser noget mere klassisk ud og passer nok også bedre ind i helheden på scooteren :

[Image: album_pic.php?pic_id=1027]

[Image: album_pic.php?pic_id=1026]

Kører lige en tur og tager et pic af hele scooteren senere når solen er blevet mere rolig, så ser man bedre kontrasterne.
Svar
Det ser godt ud Energy Grin.
Svar

Slet ikke fordi man er jaloux Frækhyy:
Halløj! Så jeg tilbage, for good...
Svar
Energy Skrev:Det håber jeg, forhåbentlig en softwarefejl, der måske kan opdateres til live igen.
Jeg havde lidt bøvl med min Transonic/Navision GPS i søndags.

Lige midt i det hele blev den ufattelig langsom som om 99,99% af CPU'en brugte tid på et eller andet uproduktivt.

Først da jeg fik slukket HELT for den (OFF knappen i bunden, ikke blot Reset!), kom den tilbage igen.
Det gør også, at software mm. geninstalleres! Det tog et minuts tid, men ... :yahoo:
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar
Hele scooteren m. de nye striper:
[Image: album_pic.php?pic_id=1028]

Det har jeg ikke fortrudt, ser bedre ud end de røde syns jeg.

Walker > Ja, jeg har også læst mig frem til samme fremgangsmåde, så det vil jeg også lige prøve.
Svar

Forum spring: