Søg Garagen Hej Gæst! Register

For stor dyse ?
#1
Jeg har lige monteret en TP Trophy på min cylinder, og jeg var ude og køre den til, efter 15-20 min gik den så bare helt død, og fik den med nød og næppe startet igen efter 10 min.. Der jeg kommer hjem, er luftfilteret så helt fyldt med benzin, jeg har ved skiftet gået fra en størrelse 78 dyse til en 86, er det et for stort skridt tror i ? Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#2
banjobouner Skrev:Jeg har lige monteret en TP Trophy på min cylinder, og jeg var ude og køre den til, efter 15-20 min gik den så bare helt død, og fik den med nød og næppe startet igen efter 10 min.. Der jeg kommer hjem, er luftfilteret så helt fyldt med benzin, jeg har ved skiftet gået fra en størrelse 78 dyse til en 86, er det et for stort skridt tror i ? Smil

Nærmere for lille, den har vel sat sig og derved startbesværet. Ved at du har startbesvær fyldes luftfilteret med benzin.
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#3
Nu smed jeg en 78 dyse i igen, og tog siden af luftfilteret og så startede den igen .. Så det kan vel ikke være stemplet der har sat sig .?
Svar
#4
banjobouner Skrev:Nu smed jeg en 78 dyse i igen, og tog siden af luftfilteret og så startede den igen .. Så det kan vel ikke være stemplet der har sat sig .?

Hvilken farve er tændrøret, det er det første an knallertskruer kigger efter ved montering af nyt cylinderkit.
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#5
Jeg skiftede også tændrøret, det er rigtigt, det var helt sort og oliet .. Jeg smørede noget olie på inde i cylinderen der jeg monterede den hvis det har noget at sige.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
banjobouner Skrev:Jeg skiftede også tændrøret, det er rigtigt, det var helt sort og oliet .. Jeg smørede noget olie på inde i cylinderen der jeg monterede den hvis det har noget at sige.

Så får den for meget, kan du ikke høre om den firtakter? Jeg har selv monteret flere Trophy sæt med en 82 dyse hvis resten er originalt tilbehør. Det kan være sod der har fået tændrøret til at fejle da motoren gik i stå, hvis du ikke har originalt filter på, kunne det have været en varmesætning, men jeg tvivler med den farve du skriver røret havde.
Kør en tur på et par km med det nye rør, og vend tilbage med en beskrivelse af farven på røret.
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#7
http://tinypic.com/view.php?pic=4yz3d6e

Her er et billede af tændrøret efter en lille køretur ..
Svar
#8
banjobouner Skrev:http://tinypic.com/view.php?pic=4yz3d6e

Her er et billede af tændrøret efter en lille køretur ..

Perfekt, pil nu ikke mere ved den, giv dig til noget andet 8)
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#9
Problemet er nu at når man kører er det som om den lige går ud et kort sekund når man ikke køre med gassen i bund.. Er det pga en for lille dyse?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
banjobouner Skrev:Problemet er nu at når man kører er det som om den lige går ud et kort sekund når man ikke køre med gassen i bund.. Er det pga en for lille dyse?

Blandeskruen.
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#11
Som sidder hvor ? :oops:

Spurgte min bror som har lige mere forstand på det men han viste sq heller ikke hvor den var :oops:
Svar
#12
banjobouner Skrev:Som sidder hvor ? :oops:

Spurgte min bror som har lige mere forstand på det men han viste sq heller ikke hvor den var :oops:

Det ved jeg ikke, du skriver ikke hvilken scooter der er tale om?
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar


Forum spring: