Søg Garagen Hej Gæst! Register

Yamaha Jog ledningsdiagram?
Nogen der ved hvor jeg kan se sådan et bæst henne, det er fordi knajten har købt et samlesæt og der er 2 multistik ved batteriet jeg ikke aner hvad der er til? Det er en JOG CY50 3KJ
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Du skal lige finde ud af, om det er en Artistic Specs el. en Fine Selection. Ledningsnettet er forskelligt mellem dem.

Artistic Specs = gule tal på speedo.
Fine Selection = hvide tal på speedo.
Svar
Energy Skrev:Du skal lige finde ud af, om det er en Artistic Specs el. en Fine Selection. Ledningsnettet er forskelligt mellem dem.

Jeg tror det er en fine, speedometeret er fra en anden yamaha, men nede ved batteristikket i ledningsnettet sidder der et 6 benet multistik samt et med 2 ben, dem kan jeg ikke greje hvad er til?
Svar
Lund Skrev:Nogen der ved hvor jeg kan se sådan et bæst henne, det er fordi knajten har købt et samlesæt og der er 2 multistik ved batteriet jeg ikke aner hvad der er til? Det er en JOG CY50 3KJ

Aha 6 benet er til baglygtekonsollen, jeg formoder det 2 benede er til elchoker, der er manuel choker på, så derfor er der nok det stik i overskud.
Svar
Energy Skrev:Du skal lige finde ud af, om det er en Artistic Specs el. en Fine Selection. Ledningsnettet er forskelligt mellem dem.

Kan du huske hvad det er for nogle specialmøtrikker der holder sædet bagerst ved låsen? Det ser ud til at det skal være en slags møtrik der har en krave øverst?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Forum spring: