Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kassettebånd i computeren
Fik tilsendt dette link fra en ven:
Kassettebånd i computeren.
Og den er relativ billig, lige godt 1100 D.kr. Jeg har 3-400 kassettebånd, så det ku' da være sjovt at høre dem igen via computeren. Og så kan man jo rense båndene for støj via diverse programmer, man køber ved siden af. Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Ja - det kunne være rart at vide, hvorledes den klarer Dolby osv ... mon det foregår i software?

Og hvis man kan undgå mp3 ... yirks ...

Men ellers en smart sag til en billig penge.
Svar
Man kan jo også tilslutte en gammeldags kassettebåndoptager, som jeg har gjort. Sådan en har de fleste vel??
Svar
Mine kassettebåndoptagere er skam moderne! :-)

Udover det har jeg en del gamle demoer på 4-spors.

Og med et godt lydkort er jeg også "kørende". Kunne dog godt bruge det software, der kan dele numrene op automatisk, som følger med i ovenstående - men jeg har dog ikke kigget specifikt efter det alene.
Svar
Badpixels Skrev:Mine kassettebåndoptagere er skam moderne! :-)

Udover det har jeg en del gamle demoer på 4-spors.

Og med et godt lydkort er jeg også "kørende". Kunne dog godt bruge det software, der kan dele numrene op automatisk, som følger med i ovenstående - men jeg har dog ikke kigget specifikt efter det alene.

Der findes et program der hedder Magix music maker silver, der muligvis kunne klare det?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Takker - det er nok denne pakke, der gør tricket ->

Besøg Magix
Svar
Badpixels Skrev:Takker - det er nok denne pakke, der gør tricket ->

Besøg Magix

Ja, det tror jeg også Smil.
Svar

Forum spring: