Søg Garagen Hej Gæst! Register

Listo
Alle synes at snakke om Listo herinde. Og alle synes at have fået fat i en til noget der minder om 5k?!

Jeg bor i Albertslund, tæt på København. Hvor kan jeg købe en Listo til den pris? Det skal være en 30er, ikke en 45er.

Eller måske skulle jeg hellere købe en af dem der nye hos THansen?

/David
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Hej Homer.

Grunden til at du finder så mange Listo-chauffører herinde, er den, at siden oprindelig startede som en Listo-side. Det varede kun kort tid, så blev alle billig-scooter og -mc'er lukket ind i varmen. Grin

Nu tror jeg slet ikke en Listo blir aktuel for dig, idet jeg mener den kun forefindes i en 45'er version. Og at chinafun har gjort en god handel hos den lokale traktorforhandler, behøver jo ikke at være godt for dig.

Du bor i Albertslund skriver du, - dér har jeg kun været 1 gang i mit liv, en mørk mørk vinteraften, hvor vi skulle spille i et eller andet medborgerhus, og banjospilleren var fuld, meget fuld, :drunk: og jeg har ikke en kinamands anelse om Albertslunds placering på landkortet.

Men jeg kan gå ind på thansens hjemmeside (og det kan du også, Homer), og derinde kan jeg se, at thansens afdelinger i Tårnby, København S, Søborg og Glostrup alle har Giantco Sprint'en på lager.
Fut du ud én af dagene til nærmeste thansen, og bed dem om at starte en Sprinter op - så kan du da kigge og lytte lidt til modellen, inden du bestemmer dig. Fortvivlethades:

Jeg ved ikke om du kan lokke en prøvetur ud af dem, jeg tvivler, men du kan da ikke få andet end et nej, hvis du spørger dig for.

Mvh.
At style en scooter, - er ligesom at sminke en gris...
Svar

Forum spring: