Søg Garagen Hej Gæst! Register

Advarsel med CenterDæk og Fælge (Slagelse) ,red.
#1
STOP. STOP. Advarsel.
Den 7/6 Købte jeg desværre en 4takter East Dragon scooter hos Centerdæk&Fælge Sorøvej 5 i Slagelse. Der har været store problemer med motoren fra første dag. Problemerne er blevet påtalt inden for den første uge, men jeg fik hurtigt at mærke at det var MIT problem. Problemet er at den trækker benzin ned i motorolien og den går meget ujævnt. Jeg bad om det første olieskifte, og fik det svar at der var,booked op hele den kommende uge, hvilket i praksis for mig vil sige at jeg vil komme til at køre 5-600 km over serviceinterval. Af hensyn til "barnets tarv" -scooteren, skiftede jeg selv olie, og har nu ikke det første servicestempel. Nu vil de kun reparere scooteren mod betaling, da jeg "ikke" har overholdt serviceintervallet hos dem Deres holdning er at motorproblemerne ikke kommer dem ved selv om jeg har klaget FØR det første serviceftersyn. Forbrugerstyrrelsen føre ikke klagesager for scootere under 10.000 kr. SÅ PAS PÅ Dette firma trækker dine problemer i langdrag. Man kan ikke sige der er dårlig service, -man kan sige der INGEN SERVICE.
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#2
Du glemmer lige og skrive at du skulle finde ud af hvornår du kunne stille din knallert her på værkstedet så jeg havde en chancen for og finde ud af hvad der var galt...Men du kunne ikke undværre den men det er svært for mig og hænge på siden af knallerten og skrue imens du køre... Fortvivlethock:
#3
Det er en lidt spøjs samtale denne her. Hver har en post?
TruckStar
#4
Hm.
Minder det ikke om nogle af de 'samtaler' vi tidligere har set her på forum mellem forhandler/værksted og køber?

Hvad man monstro vil opnå med således at gå public?
#5
Kiehn Nikolajsen, det lyder ikke som om at din "sag" er vandtæt.

Som værkstedet siger, så kan mekanikeren altså ikke sidde bagpå, og finde ud af hvad der er galt med den, fordi du ikke kan undvære den !!!
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Klagementaliteten i Danmark er sindssyg - alle brokker sig over alt i forbrugerverdenen. Bare se de mange indlæg i dk.forbruger eller andre fora på nettet.

Udover en uheldig oplevelse med Tele2, har jeg ikke haft problemer med reklamationer og produktproblemer - jeg vælger at tro at det er fordi jeg sagligt fremlægger mit problem og aktivt tager del i løsningen - eller forsøger at tilpasse mig så det kan løses nemmest og enklest.

Jeg synes ikke godt om at udstille firmaer på nettet, medmindre de virkeligt har gjort sig fortjent til det - og det bør være et klagenævn eller et råd der tager stilling til dette - ikke en enkeltperson.
#7
Det er jo sket før at der er blevet udstillet åbent krig mellem forbruger og forhandler.

Har i flere tilfælde faktisk hørt fra forbrugeren der beder mig om at fjerne tråden fordi forhandler trækker i land da det jo giver dårlig omtale. Så det virker jo fra forbrugerens side.

Men når man udelader detajler som det er gjort her, er det altså ikke pænt at hænge forhandleren ud.

Som Corty er inde på, så har vi en tendens til at brokke os over alt i Danmark og forventer en service som man næsten ikke kan være bekendt at forlange!

I må tage telefonisk kontakt til hinanden og få løst problemet, det er det eneste rigtige.

Held og lykke

- Lukket


Forum spring: