Søg Garagen Hej Gæst! Register

Flyttekasser på cityscooter
Ja.. Min scooter godt læsset med flyttekasser

[Image: album_pic.php?pic_id=609]

[Image: album_pic.php?pic_id=610]

[Image: album_pic.php?pic_id=611]
Cityscooter 2005, flere billeder i personlige galleri.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Godt de er tomme og at det er et stil-billede.

Ellers var det vist ikke helt lovligt. Der er noget med bredden af gods, samt at det ikke forhindre udsyn eller være til gene for føreren.

men fixt ser det ud 8)
Svar
Den var selvfølgelig gået i scooterens hjemland Blink med øjet
PGO T-REX 110 (årgang '04), tidligere ejer af Kreidler Florett (årgang '77)

PGO > Giantco/CPI - nuff said :P
Svar
Nu har gutten jo ganske vist begge fødder oppe, men det er ikke lige til at se, om støttefoden også er det.
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar
Ulovligt, måske, men jeg er ikke bleg for at indrømme at scooteren faktisk kører. dog ikke mere end 5-15 km/timen.

Det drejer sig jo om en lille opgave vi er i gang med på htx, ellers var jeg nok aldrig kommet i tanke om at gøre det. Men sjovt var det sgu.
Cityscooter 2005, flere billeder i personlige galleri.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Japper Skrev:Ulovligt, måske, men jeg er ikke bleg for at indrømme at scooteren faktisk kører. dog ikke mere end 5-15 km/timen.

Det drejer sig jo om en lille opgave vi er i gang med på htx, ellers var jeg nok aldrig kommet i tanke om at gøre det. Men sjovt var det sgu.

Skægt billede!

Ja, det er utroligt hvor meget en CityScooter kan bære. Faktisk har jeg været i Kina nogle gange og man ser godt nok nogle underlige ting der, men én af gangene specielt, var der en aldre mand der havde hele sin "virksomhed" med på cyklen. Kæmpe værktøjsvogn og ALT hvad man overhovedet kunne tænke sig at få brug for som håndværker. Mit billede på hukommelsen er meget lig det billede ovenfor! :wink:
Hilsen - Henrik
tidl. CityScooter.dk
Svar
Japper Skrev:Ja.. Min scooter godt læsset med flyttekasser

Skal det være en rigtig kineserscooter, er der for lidt på den, det dobbelte antal kasser havde passet bedre.
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
Min chef kørte ind fra Glostrup med en flaske Kosangas på sin Aprilia. Den kunne ikke rigtig ligge ned på tværs, så den var hele tiden ved at tippe til en side, sagde han Smil

Herligt billede Japper Smil Kunne være sjovt at se dig med den last i det blæsevejr vi har haft de sidste par dage Smil)
Hvil i Fred NRG. Amen.
Svar
Jeg har lige været i Thailand og set noget lignende.

Et andet typisk syn var en eller to passagerer bagpå samt et lille barn mellem chauføren ben. Samt selvfølgelig en masse indkøbsposer.

Kombineret med små veje, masser af gadehandlere, åndsvagt parkerede biler, venstrekørsel (for dem der overholder reglerne) samt diverse zig zag over midterlinien.

Østen er en oplevelse Smil
Svar

Damn det ser ret morsomt ud det der
Svar

Forum spring: