Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kymco Agility 50, årg 2010 (2010) - Projekt Indsprøjtning

Ejer:

Oprettet:

Opdateret:

Visninger:

Baddi

02/07/2012

10/03/2015

1267

Stort billede

Information
Købt i december 2011 efter et uheld med min første agility.

Dette projekt går ud på at optimere motoren, så den går så langt som mulige på literen. Min tanke er at tuning/optimering af en motor ikke er at skifte cylinder, da det i mit hoved er at skifte motor. At optimere motoren er derimod at skifte alt andet og at indstille den ordenligt.
Motordele:
- Malossi Multivar.
- 743 Malossi kevlar rem.
- 7g Dr. Pulley glidere (accelleration v. 7400 omdr).
- Naraku tændspole.
- NGK CR7HIX iridium tændrør.
- Naraku Blæserhjul.
- Leo Vince LZ-7470 udstødning.
- Ecotrons elektroniske indsprøjtning.
- ECU kontrolleret tændingstidspunkt.
- Oliekøling

Udenvendige dele/pyntegenstande:
- Skinnende blå ventilhætter.
- Lyserød kickstarterarm.
- Givi topbox.
- Kopholder
- Stage6 digital speedometer


Med karburator gik den 50-55 km/l (Både med og uden begrænsninger) og op til 70 km/t (selvfølgelig uden begrænsninger).
Topfarten er 36 km/t da omdrejningerne er begrænset til 7500 ved hjælp af indsprøjtningen og den har begrænsning i varioen. Den kører omkring de 45-50 km/l alt efter kørestil.